God natt

Nu så är det dags att gå och lägga sig för min del.Eller ah kommer nog vara uppe ett tag till men går till sängen och kollar tv istället tills jag somnar.
Har nyliegn kollat på Eclips twilight tycker nog det är den bästa av dom tre som har gjort.
Scenerna är mycket mer häftigare och bättre gjort :D
Love love love!

Ja i morgon väntar ett nytt jobbpass då ska bli kul :) Denna gång är det med en mäklare jag inte jobbat med tidigare så får se hur det går :D
Blir säkert jätte bra!
Börjar verkligen komma in i det hela nu med hur man beter sig vad jag ska göra..vad jag ska plugga in..vad jag ska säga och så vidare :)

Toppen!
Nej nu ska jag försöka få med älsklingen också han behöver sova han ska upp tidigt i morgon med och mecka åter igen. Det blir nog med camillas bil då skulle jag tro.
Dom stackarna måste ju ha en bil speciellt camilla som använder bil i jobbet :O
Så ja vi får se när han dyker upp hemma sen.
Jag slår vad om att jag hinner jobba mitt pass och ändå komma hem innan honom :D Hihi

Ja, nej ska dra mig tillbaka nu men vi hörs mer i morgon sötnosar:love:
Puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0