Godishandlat

Har nyligen kommit hem från att ha godishandlat med babe på coop och biltema.
Vart lite godishandla som sagt plus lite andra nödvändigheter :)
Får spara lite till mamsen och mats till dom kommer på fredag.

Mammsen kommer komma hit vid halv tolv tiden så hon och jag ska gå lite på stan sen.Visa runt lite.
Mats skulle inte komma förän vid fem tiden då får vi hämta honom vid willys.

Ja nu annars så ska jag ta och ta fram nummret till UM ska höra med dom lite om p pillrena jag tar.
Men ska höra som sagt om jag kan komma ganska snart.
Det roliga är att dom har öppen telefon från 8:00 - 9:00.
Har jag för mig.

Får hålla tummarna att jag får en tid snabbt.


Hahaha jag och babe inne på coop vi hittade jätte roliga solglasögon :D
Babe ser ut som en tant hahaha men jag älskar honom ändå :D:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0