Hahahahahaha!!!

Hahaha jag är då bara för blond :D Satt nyss och snackade med min kära lillasyster och frågade henne om en bild hon hade på bloggen hahah vem det var som tog bilden och till slut sa hon att det var ju självutlösare på kameran :D
Och jag vet inte vad jag sa riktigt men jag sa iallafall att jag inte hade det på min kamera och hon var då bra envis och skulle berätta för mig att alla kameror har det :D
Inte fan hittade jag det heller inte förän hon förklarade att det var en rund ring typ med en pinne eller vad fan det nu är :D

Hahahaha jag har haft denna kamera i ett år ungefär om inte mer och nu först ser jag att det fanns en självutlösare :D
Hihi I´m so funny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0