Halvtimmes pass

Ja det gick fort idag med jobbet och det flöt på jätte bra :D
Shiiit stormtrivs verkligen där.Alltid kul med nya människor.
Som sagt var det ju bara en halvtimmes pass så man kan förstå varför det gick fort men jag hade att göra nästan hela tiden. Då flyter det på bra och man glömmer bort tiden förän man märker att det kanske bara är två par kvar eller något :)

Nu så har vi nyligen käkat och städat lite så nu sitter jag i soffan och lutar mig tillbaka med en kopp kaffe hade velat gått och lagt mig men då sover jag inget sen.
Inte bra!

Ja vi har tvättid om lite mer än en timme och sen tar vi nog det bara lugnt ska kolla när Bea och marcus dyker upp hemma höra hur dom har haft det :)
Vill också åka till Göteborg har aldrig varit där tyvärr :(

Nåja nästa sommar kanske.
Ja ska jag lägga upp bilderna på lägenheten kanske?? :D

Nu orkar jag iallfall och nu är det mer städat och snyggt!

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0