Handlat!

Så har nyss kommit hem från att ha verkligen storhandlat. Blev lite mer än vad vi hade räknat med faktiskt.
Aaaaaaaah!
Nu sitter jag med min lilla dator igen fan vad jag har saknat den :D
Men har fan god lust att verkligen förstöra den så jag kan lämna in den på lagning igen och få antinge en ny dator eller så pengarna tillbaka.
Någon som har bra tips på hur man får hårdisken att paja utan att slå på den?? :D

Nu snart är det mat håller på att göra den där tacogratängen som dom visar på reklamen och kan ni gissa hur gott det luktar i hela lägenheten??
Håller på att dö av svällt just nu.

Är sjukt trött efter dagens promenad på stan med Bea :D Men hade jätte kul iallafall jag fick ju med mig en mascara ändå som jag skulle köpa och det är den vanliga Isadora volum lasches extra svart :)

Är jätte nöjd med den men är lite sugen på att prova den där million lasches är det någon som kanske har provat den och vad tycker ni om den?? :)

Nej nu ska jag kolla till maten här så jag inte bränner den :)

Hörs mer sen pussar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0