Hemma

Shit vad länge sen det var jag såg Brave heart med bruice willis :)
hihi jag och bea satt och naaaaaw varje gång det var en kärleks scen.
Typiskt tjejer tänker killar såklart!
Men vi kan inte hjälpa det.

Har nu nyligen kommit ut från duschen sitter och torkar ska snart dra mig tillbaka in i sovrummet och sova måste upp relativt tidigt i morgon eftersom jag ska möta upp mammsen på stationen och sen måste jag hinna blogga såklart hihi nej men dammsuga och fixa allt annat.

Nu när jag kom hem så kände jag att det luktade rengörningsmedel i hela lägenheten då har älsklingen varit så duktig att han städat hela lägenheten. Är sååååå stolt över honom :D
Love my man :love:

Ne nu ska jag faktiskt stänga ner datorn för ikväll. Måste få lite sömn.

Puss så länge så hörs vi mer i morgon bitti:):love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0