Hungrig

åååh är jätte hungrig men Jonas kommer och hämntar upp mig om en timme bara. Och sen ska vi ju käka efter jag lämnat in datorn. Så får vi ju också se hur det går med det.
Jag tänker iallafall inte lämna in den på lagning och få tillbaka den sen jag litar inte alls på den nu eftersom den har gått sönder 4  gånger menar jag :O

Så ska skälla ut som riktigt.

Men ååååh vad jag längtar tills mats och mamma kommer hit på fredag :D  Längtar längtar längtar!
jag längtar nog ännu mer att få träffa dom än att åka båten känns det som :D Hihi!
Det är ju liksom roligare att träffa sin släkt när man inte bor nära dom. Det blir ju självklart roligare då när man är hemma då kanske 5 gånger under ett halv år :)

Eller vad säger ni som bor hemifrån?

Ja nej ska väl sitta och räkna ner minuterna nu tills Jonas ringer och säger att jag ska gå ut :D
Faaan känner mig verkligen på ett toppen humör idag.
Ingenting ska förstöra detta.

:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0