I morgon väntar plugget igen

Japp då är det dags att sätta igång igen med böckerna och läsningen efter ett uppehåll över helgen.
Så det blir att jobba på nu igen.
Nu behöver jag inte tänka på att städa lägenheten iallafall fan vad skönt :D
Nu är det renare än någonsin men hahaha hur länge tror ni det håller?

Vi ska verkligen se till att ha det så här snyggt nu eftersom vi har tagit ner mycket till källaren.
Så det är väldigt öppet i vardagsrummet just nu och hallen och det kanske blir ännu öppnare där om vi sen kanske väljer att slå ut garderoberna och sätter dit en fristående. Babe tyckte vi kunde slå bort dörrarna istället och monterna dit skjutdörrar istället men så kom jag på om vi sen måste flytta så är det ju mycket enklare med fristående garderob för då kan man ta med sig den hihi :D

Smart va?

Ja detta blir nog det sista inlägget för ikväll beror på hur tidigt eller sent jag somnar. Väntar på att taps ska börja :D Kommer självklart skrämma upp mig själv som vanligt och gömma mig under täcket och undvika att titta ut mot dörren.

ah men vi får se om det kommer upp ett till inlägg senare.

Hörs kanske sen Puss sötnosar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0