Illa

usch mår as illa just nu inte bra alls. Ligger i soffan och tar det lugnt bara.Eller ah nu sitter jag vid datorn här vid skrivbordet då :) Så Jonas passade ju självklart på att ta min lilla liggplats som jag har värmt upp så skönt. Kommer inte att få bort honom därifrån nu kan jag säga :O

Ni så läsare vad har ni för er ikväll då?

Jag kommer nog lägga mig tidigt ikväll. Känner mig inte alls pigg.
I morgon så ska jag avsluta mitt skolarbete så det blir klart sen väntar bara disskutionen med läraren.Plus att jag måste plugga på rejält då innan. Vill ju ha godkänt ändå om jag inte får det så kommer jag bli grymt förbannad :)

Ja, nej ska krypa ner hos älsklingen i soffan nu.
Uppdaterar sen innan jag lägger mig :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0