Inte gravid iallafall :)

Puh! Vi trodde det där ett tag har gått över 3 veckor så vi blev lite skakis ett tag. Men nu så när jag var hos UM så kontaterade dom att jag inte var det utan att detta kan hända. Det var inget ovanligt. Och hon sa när man har gått över så blir man ju orolig och då kan det fördröja ytterligare.

Är inte redo att bli mamma riktigt än känner jag så jag pustar verkligen ut nu kan jag säga :D
Det är liiiite tidigt :)

Så nu ska jag ta det lugnt tills jonas kommer hem då vi ska åka och skälla lite mer på elgiganten.
Kan ni tänka er jag fick ju hem den i förrgår och ska nu dit igen :D
Jonas bara garvade i luren och sa att det var ju bra :) Tänk jag lyckades ha sänder den innan den 22 november.
Inte för att det var med mening nu satt ju helt upptagen med att spela på datorn när allt försvann stod still och hackade till :O

Aja jag vill ha en ny dator så.
Ni får se sen :)
Nu ska jag ta en kopp kaffe och luta mig tillbaka i soffan.

Puss så länge :love:

Kommentarer
Postat av: Patrikmarlen

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2010-12-14 @ 08:16:28
URL: http://patrikmarlen.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0