Jobbat

Vart en halvtimmes pass idag då :) Gick fort och bra..tycker verkligen det är skit kul att jobba som visningsvärdinna man får möta så himla mycket nytt folk :)

Efter jag slutade så plockade Jonas upp mig och så åkte vi vidare till media markt för att kolla runt lite.
Vill så gärna ha ett hemmabio system hihi så Jonas stod och testade några hahah men vilket ljud det blir alltså perfekt om man ska kolla film :)

Sen så drog vi till elgiganten för att kolla lite där med..min kära syster har ju nyligen köpt Sony ericsson xperia  men jag vill också ha en sådan fasst med utdragbart tangenbord ungefär :D
Om det nu inte är det du har syrran ;)?

Sen vart älsklingen sugen på något gott så vi var lite onyttiga och åkte till max för att käka.
Inte bra men d var så gott :D

Ja nu så har vi inget att göra och har sen tvättid vid 6 tror vi hahaha xD
Aja det löser sig nog.
Kanske blir att städa sen :)Jonas måste iallafall diska. Mohahaha för det gör jag på vardagarna då han jobbar och nu när jag jobbar på helgerna får han göra det. Rättvist ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0