Kvällsbloggning

Tog in datorn till sängen istället :) Sitter och kollar runt på fb har fått många fina kommentarer om bilden jag ritade på Elliot :) Är lite ringrostig har inte målat på länge nu så det fick bli som det blev :) Men Jenny sa att man såg att det var deras lilla prins så då blev det väl ganska bra ändå :D

Har faktiskt saknat att måla..eftersom jag gjorde det jämt förut när jag bodde hemma.
Sen är det ju så kul att kolla tillbaka och se hur dom såg ut för några år sedan.
En del har ändrats hahaha målade jämt seriefigurer då typ kalle anka och alla sånna serie tidningar :D
Nu blir det mer på människor målar helst från kort då.

Det finns ju många som tror att man målar av direkt från skärmen.
Men jag tycker sånt är fusk och att man inte kan ta åt sig äran för det.
Dom papperna jag målar på är dessutom för tjocka för att se igenom :D
Hihi så kan inte fuska.

Nog om det nu..älsklingen står i duschen just nu så kan passa på att blogga en snabbis innan han kommer tillbaka. Vill vara lite social mot honom innan han somnar. Är väl inte så kul kanske att jag sitter så här vid datorn när han är bredvid.
Man är ju snäll flickvän ju :D

Ja nej ska kolla runt en snabbis på lite andra sidor innan jag stänger av datorn om nu inte jag hinner med ett blogg inlägg till, man vet ju aldrig.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0