Mätt

Har nyss kommit innanför dörren nu.Efter jobbpasset så gick jag till Jonas jobb och väntade tills han var klar. Var as hungrig så han, jag och philip åkte till marianns och käkade kebab :)
Mumms det satt väldigt bra det!

Efter det så släppte dom nu av mig då och fortsatte till jobbet för att mecka lite till.
Senare ikväll har vi inget planerat får se vad som händer :)
Vet inte om jag har lust att hitta på något heller skulle bara vara skönt att ligga och dega sönder soffan under ett täcke :D

Åååh mysigt!
Nej ska kanske ta och se en film eller något tills Jonas kommer hem.
Någon som har förslag på någon bra???

Just ja igår så var vi över till Nima och satt och umgicks lite med han och philip drack lite och snacka bara jätte trevligt :) Sånt gillar vi!
Så vi hittade iallafall någon som ville hitta på något.

Nej nu ska jag faktiskt ta och duscha. Lång härlig varm dusch är precis det jag behöver.

Hörs senare :)Pussar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0