Natt bloggning

Sitter i sängen och kollar på det sista av filmen som vi kolla på därute :)
Jonas har somnat för länge sen, han somnade till och med i soffan.Hahah sötnosen min.

Ja kan inte riktigt somna än men måste försöka men tänkte att blogga en sista gång för ikväll :)
Snällt va?
Hihi!

Asså mina grannars hundar tänker jag fan döda snart tror jag..Dom själva är ute på krogen säkert och lämnar då dom två stackars hundarna ensamma.
Och dom ylar ikapp här ovanför som galningar så på så sätt tror jag heller att jag inte kan sova än heller.
Blääää för dom.

Hahahaha oj jag tror en av dom andra grannarna precis slog i väggen för att få tyst på dom :D
HEJA!!!!!!

Ja nej ska nog försöka sova öronproppar hade vart något :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0