Ny duschad

Nu sitter jag här igen ny duschad och fräsch. Babe ska snart hoppa in själv.
Jag ska strax gå in och försöka få lite sömn har haft ont i skallen halva dagen och är fortfarande lite små seg.

Ska ta en rond till av te innan det är dags för sängen. Alltid gott att dricka något varmt innan man lägger sig.
I denna kyla dessutom, då passar det ju utmärkt.

Men just ja var det någon mer som såg lyckfällan nu ikväll då???
Hahaha så jävla kul. Jag fattar inte hon orkade ju inte ens gå och snacka om a-kassa för att hon inte fatta. Är det verkligen så svårt att fråga då???

Och sen shoppa kläder och annat för 48.000 på 5 månader???
Inte ens jag hade nog klarat det.
Att man inte fattar att det var fel då...

Nåja hon lärde ju sig (hoppas man)
Hihi

Nej nu ska jag ta en kopp och krypa ner under täcket.
Någon bra på tv innan man somnar kanske?

Puss och god natt på er :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0