Pust

Nu lägger jag böckerna åt sidan för ikväll har skrivit mer än 17 sidor i skrivboken och läst över 20 sidor :O
Fan vad bra jag känner mig hih ;)
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.
Vad har ni för er annars ikväll då kära läsare?

Just nu går nya simpsons avsnitt på 6 så sitter halvt och garvar :D Älskar simpsons har gjort det sen jag var 10 kaske eller 12 kommer inte riktigt ihåg fick låna flera simpsons dvd av en av mammas kusiner :D Snacka om att jag satt bänkad framför tv sen ;)

Nu ska jag strax ta en lång förtjänt dusch, ska ta hand om mig själv riktigt nu.
Som grädde på moset hade det ju varit om jag hade haft ansiksmask att ta på efter.
Men tyvärr :(
Nåja får nöja mig med det jag har hemma.

Hörs Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0