Wow

Nina från jobbet ringde nyss och frågad eom jag ville ha två pass till och det ville jag ju självklart MEN ett av dom krockade med en annan visning som jag hade den tiden så kunde inte ta den.. men en visning fick jag iallafall så nu har jag 3 jobb pass i helgen fy vad härligt :D

Har aldrig haft tre pass under en helg så detta är den första :D
Och I looooooove it :love:

Just nu så sitter jag och väntar på att Jonas ska sluta så vi kan åka och lämna in datorn och hoppas hoppas att jag får en lånedator igen för jag måste verkligen ha en nu när slutspurten på plugget då vill jag inte använda Jonas dator som är tok seg :S

Så jag håller alla tummar :D
Hahaha ser as blev ut men har bara ett litet lager mascara och sen lyser solen rätt i ansiktet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0