Yeah!

Yes skulle skicka in datorn igen som reklamations produkt denna gång. Så han sa att antagligen skulle jag få en ny. Men så kom jag på efter att om jag får en ny likadan då måste jag väl få garantin på den eller?? Dom kan ju liksom inte ge mig en dator som sen kanske går sönder efter en månad.Men jag ska fråga dom sen om jag kanske kan få pengarna tillbaka och  köpa en annan jag kan ju lägga ut det som fattas jag vill ju liksom inte den där datorn längre.

Litar inte för fem öre på den.
Men nu fick jag iallafall en lånedator eller han som stod bakom disken och hjälpte mig sa att han inte hade någon låne dator men jag kunde få låna en dator som fanns på fyndhörnan och seriöst fick låna en typ ny dell bärbar inspiron :D As snygg kanske kan fråga om jag kan få den istället hihi :D
I love this one!!!

Min dag kommer verkligen sluta bra känns det som :D
Härligt! Är as lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0