11:e September 2010

God morgon :)


Jag har faktiskt inte vaknat är har en as dryg kille bredvid mig just nu och gör narr av mig för att jag inte är änglalikt glad just nu.
Eller är det bara jag som hatar att någon som ska hänga på en när man bli väckt???:O

Ah vi slapp iallafall att gå upp vid 8 fy fan vad skönt säger jag bara :)
Ingmar kommer snart upp och hälsar på Turbo som vanligt sen ska vi dra och käka med honom innan vi åer till Lunda.
Tydligen så var det ganska mycket drag där men det får vi väl la se nr vi kommer dit.
Ah nu måste jag rusa och göra mig i ordning för babe håller på att tjata ihjäl sig snart på mig :D

Så vi får höras mer när jag kommer hem sen ok?
Don´t miss me to mutch ;)
Eller vi kanske syns där.

Puss sötnosar:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0