12:e September 2010

God morgon! :)


Sitter och käkar frukost ska strax skriva ut beskrivningen till dagens jobbplats.
Babe ligger fortfarande kvar i sängen ska försöka få upp honom igen.
Det går inte frammåt kan jag säga.
Ja jobbar bara en halvtimme idag så det är ganska skönt faktikst plus att det är här i närheten :)

Resten av dagen kommer vi nog bara att ta det lugnt hemma.Jag känner mig riktigt tung i skallen sen igår och sen känner jag att förkylning är på väg.
Usch!  Inte kul :(

Ja nej ska bara käka upp min lilla macka nu och sen hem till Bea för att hämta grejjerna som jag lämnade kvar igår som kameran till ex :)
Så ska ladda upp lite bilder från igår om jag hinner innan jobbet.
Börjar vid 2 så :)

Men vi hörs snart igen :love: :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0