15:e September 2010

God morgon sötnosar!


Har inte nyligen vaknat eller kanske för 30 min sen ;)
Har nyss kommit ut ur duschen alltid skönt att ta en dusch på morgonen.
Ska snart ta och käka frukost.
Ska nog ligga lågt med studierna idag känner att jag behöver en liten paus jag har råpluggat i två hela dagarn nu och då menar jag verkligen hela dagarna.
Så då gör jag mig förtjänt av en dags ledighet.

Ja annars idag händer det inte mycket. I morgon ska jag däremot ner till stan för att fylla i ersättningsblanketter kommer säkert få gå förbi kontoret för att dom också ska få fylla i lite.
Nåja hörrni nu ska jag sticka iväg och göra mig lite frukost till mig och Turbo :)

Puss så länge ;) :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0