17:e September 2010

God morgon läsare:love:

 

Så nu är jag vaken.
Eller min såkallade chef eller hon är assisten ringde mig vid 11 och frågade om jag ville ta ett pass på torsdag.
Oh självklart vill jag det :O
Får ju se om jag kan ta det på söndag också beror helt på babe:)

Håller tummarna lite men ändå inte :D
Nej så kan jag ju inte säga det är ju as kul att jobba där jag jobbar men det är ju just det att det är på helgerna så kan inte åka till falun så ofta längre :(

Nåja sen så hörde jag att min kära granne ovanför oss spydde hahahaha.
Sen var det någon som borra men vet inte vem det var.
Irriterande JA!

Nej hörrn nu ska jag ta macka och lite kaffe till frukost sen ska jag ta tag i och städa och göra kladdkaka åt babe ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0