1:a September 2010

God morgon!




Första dagen på hösten idag då! Kan det verkligen stämma??
Jag vill fortfarande ha sommar och 40 grader varmt i skuggan. Buhu!
Tycker inte om vintern. Visserligen vill jag ju inte missa jul och ny år och min födelsedag men annars kan man hoppa över den tycker jag.

Jag somnade tillslut igår ändå men det var inte lätt låg vaken väldigt länge efter jag stängt ner datorn och tv :(
Fattar fortfarande innte varför jag inte kan sova? Jag går ju inte upp vid 12 eller 2 :O Är ju vaken vid halv elva men ligger och drar mig till 11 :O
Jag har nu varit vaken i en timme men har legat och kollat på tv en timme :)
Turbo håller på att bli galen där ute han har stått och gapat länge nu utanför dörren.
Hihi!

Nåja jag ska väl gå upp han är väl hungrig. Det är jag nu iallafall.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Olafhermine

Great site keep up the good work

2012-01-16 @ 08:18:20
URL: http://olafhermine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0