21:a September 2010

God morgon! :)



Usch har världens migrän så sitter här i soffan med mysbyxor och lite te samt knaprar värktabletter.
Har en stark känsla av att jag kommer åka på halsfluss igen det känns som det.
Det brukar börja så här då ont i skallen och små ont i halsen.
Så orkade faktiskt inte dra ner till stan idag. Tar det i morgon istället.
Min handledare var dessutom inte inne idag så det gjorde ingenting.

Ja annars idag så händer inget tyvärr.Blää vad tråkigt!
Ska be babe köpa hem olja så vi kan testa fritösen för första gången :D
Kommer bli väldigt intressant.
Ska försöka filma det eller kort :D

Sen blir det nog bara att plugga vill ha skiten gjord så fort som möjligt nu.
Eller först måste jag köpa en ny cam också för denna på lånedatorn kan jag inte använda. Har ju velat köpt en cam ändå för bättre bilder och kunna ha självutlösare så man slipper posa samtidigt som man måste trycka på datamusen så man knäpper någon gång :D
Hahahah!

Vilka ilandsproblem.
Nej nu ska jag ta och göra lite kaffe för att bli lite piggare det kanske hjälper ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0