22:a September 2010

God morgon sunshines!



Hahahaha wow Therese är uppe tidigt eller någorlunda tidigt iallafall.
Sitter just nu käkar jag fruller och ska snart börja göra mig i ordning innan jag drar ner till stan.
Ska fylla i lite papper och sedan till CVL för att få underskrift av min kära handledare.

Ja resten av dagen lär jag nästan plugga men det var så fint väder ute så kanske stannar kvar på stan ett tag hihi.
Soool = Sommar och vart tog den vägen nu ser jag bara träd med gula och röda blad :(
Buhu vill ha 40 grader igen så man kan gå till parken för att sola :D
Nu måste vi vänta ett år till aaaaaaah!

Nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna med att göra mig i ordning innan jag hoppar på bussen ner till stan :D

Puss sötnosar:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0