23:e September 2010

God eftermiddag!


Har nyss kommit hem. Har varit nere på stan och fyllt i papper på Af. Så nu äntligen är det gjort :D
Sen gick jag vidare till cvl och pratade lite om skolan.
Hade lite frågor om sidan och hur knäpp den kunde vara.

Sen smet jag fölrbi till kontoret och hälsa på dom och för att hämta några papper till väskan ikväll.
Börjar ju 6 och jobbar en timme.
Sen så ska ajg försöka plugga lite det andra uppdraget som jag håller på med nu ska vara inne den 30:e oktober hahaha snacka om att jag ligger i förväg.

Aja nog om det har nyss diskat upp skiten inne i köket det behövdes verkligen kan jag säga hahaha fy fan.
Så nu känner jag mig duktig.
Ska gå och fixa håret nu och byta om för efter babe slutat jobbet skjussar han mig till visningen ;)


Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0