27:e September 2010

God morgon snyggingar! ;)



Jag vet att jag inte bloggade igår men låg bakfull nästan hela dagen dessutom så jobbade jag också men bara i en halvtimme. Det passet var faktiskt inte riktigt roligt för att den jag jobbade med va inte den mest pratsjuka person.Så det var lite tråkigt men men.

Ska strax lägga upp bilderna från i lördags hihi vet att en speciell person vill det ;)
You know!
Så dom kommer strax ska bara ladda in på datorn först.

Idag så kommer jag nog plugga mest och ta det lugnt så det kommer nog in lite inlägg då och då under dagen.
Men ska försöka lägga in så mycket jag kan för att knappa in sen igår ;)

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0