28:e September 2010

God morgon! :D



Skönt att ta en lång sovmorgon ;) Vaknade sen av att J´s syster sms:a och fråga om dom fick komma och hälsa på oss och sjävklart får dom det :D
Alltid kul att få besök får nästan aldrig det så.

Ja ska nu strax göra frukost men jag känner hur jävla kallt det är i lägenheten så jag sitter nog kvar en stund till och värmer mig i det sköna täcket. Fattar inte att det ska vara så svårt att slå på värmen i elementen??
Ska folk frysa ihjäl innan någon gör något.
Och om man ringer och frågar säger dom bara att dom sätter inte igång det förän bla bla bla det datumet. Så dom verka rinte bry sig om att det redan är kallt ute nu.
Sen så hjälper dessa element ingenting för när det väl är kallt ute så står dessa ändå inte på högsta vi har dom på det här hemma men dom som bestämmer tycker inte det ska vara det tydligen :O
Idioter!

Nåja jag får väl ta på mig babe´s stora monster tofflor och en tjock tröja och sedan tända sju helvetes många sterarinljus.

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0