2:a September 2010

God morgon!



Har ni sovit gott? Det har inte jag gjort åter igen. :(
Först vaknade jag av att något prasslade som fan och Turbo låg bredvid mig så han kunde det inte vara. Så jag satte mig upp och kollade efter då är det J som håller på med täcket i sömnen. Höll på och sparkade runt det. Sen efter en stund så börjar något jävla pipande ljud komma från köket då är jag tvungen att gå upp dit och kolla. Då visar det sig att det är termometern som tjuter. Och varför gör den det då??? Kanske batteriet men ska den verkligen tjuta då?

Hel konsig natt. Somnade inte kanske förän vid 3. Inte bra så känner mig jätte tung i skallen idag har nästan god lust att stanna kvar i sängen och inte röra mig ur fläcken :)
Men men så kan jag inte göra.
Måste upp och ge skit ungen mat där ute nu sitter han och tjuter istället. Hihi!
Jag ska väl också ha lite i magen hade jag tänkt :)

Så vi höra snart igen <3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0