30:onde September 2010

God morgon sötnosar:love:





Jag somnade tillslut ändå fan vad skönt :)
Så nu väntar en dag med lite plugg, men ska börja med att käka frukost och ta en kopp kaffe :)
Kan inte fatta att det redan är fredag i morgon helt otroligt!
Dessutom fick jag ju schemat igår och jag hela två pass av tre :D Fan vad härligt!
Ett stället har jag redan varit på innan det hade inte blivit sålt än så hahaha då hittar vi lätt. Ska be babe skjussa dit mig och kanske om han kan hämta.

Det är bra med privat chaufför! Eller hur?
Sen den nästa visningen var på söndagen och då är det precis här i närheten så då kan jag gå iallafall :)

Ja hörrni nu ska jag kravlla mig upp ur sängen och ta lite frukost ;)
Hörs snart:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0