6:e September 2010

God morgon!



Vakade upp av att en mäklare på jobbet ringde mig och jag som låg och sov flög upp.
Dom frågade om jag ville jobba ikväll. Dom ska visa en lägenhet här i närheten så jag har nära och bra ändå. Men babe kunde skjussa mig dit så jag kommer i tid och att jag kommer rätt.
Kan ju vara bra.

Ja annars så kommer jag nog inte göra så mycket måste plugga in lite tills ikväll.
Ni då kära läsare vad har ni för er idag då?
Inte direkt bra väder heller men det är ju höst nu också så. Usch!
Fryser bara jag tänker på det.
Ska tända lite ljus så det blir lite värme här inne det är as kallt dom har inte börjat slå på elementerna här än.

Hoppas dom gör det snart :) Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning för ikväll och för idag :)
Vi hörs sen.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0