9:e September 2010

God morgon sunshines!




Sovit gott? Det har jag iallafall gjort igen så himla skönt
Just nu så sitter jag och klämmer i mig lite frukost = Vattnmelon i tärningar.
Mumma!!!!
Ska iväg till cvl klockan halv 3 och snacka med dom om skola.
Så får se hur det går jag tänker inte sätta mig i en skolbänk igen på ett tag. Har verkligen kännt efter nu hur jag ska göra och jag är fortfarande inte alls sugen, jag ser det bara som en plåga att gå till skolan och så ska det ju verkligen inte vara.
Sanningen är att när jag väl sätter mig vid en skolbänk slår hjärnan av på något sätt. Jag kan träna in saker typ inför ett prov och så men efter det kommer jag inte ihåg något.
Asså jag kännr att jag vill inte sitta i ett klassrum och kolla på klockan igen och när jag väl försökte så gav jag upp på en gång för jag kände att detta var pina och pest verkligen.

J frågade om jag inte skulle kanske kunna ha studera långdistans och visst det skulle jag hellre göra och försöka klara av det själv allt. Jag vet inte om det r folket runt omkring i ett klassrum som gör så att jag inte kan konsentrera mig eller något.

Ah ska höra med dom om det finns sånt isåfall skulle jag ta det

Just ja vårat varmvatten funkar typ inte jag skulle ställa mig i duschen nyss och fick aldrig något varmvatten hmmm...hoppas det kommer igång snart då vill heslt duscha innan mötet
Håll tummarna!

Nu ska jag klämma i mig det sista av melonerna.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0