Äta

Nu sticker jag och babe och käkar lite vart vet jag inte än men jag orkar fan inte ställa mig och laga mat just nu heller dessutom var det meningen att vi skulle käka köttfärs och spagetti bläää.
Så då tar vi och äter något gott ute istället :D
                                                                                                             
                                                                                                   



                                        

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: Skönt! :) ja det är bara bra med mig hihi. Haha jaså? vilken bra smak du har ;)

2010-09-02 @ 20:32:19
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0