Babe 22 år

I morgon fyller min karl 22 år :D
Först så ska jag jobba sen så åker vi till hans mamma och firar honom och hans syrra :D
Blir trevligt med tåååårta.

Sen på kvällen hoppas vi att någon vill festa till det lite. Eller ah det var babe´s idé då.
Jag hänger ju bara på. Bea och marcus skulle fira bea´s bror så dom skulle på fest där den dagen så ah vi får se vart vi hamnar :P
Hoppas det blir kul för A på jobbet tyckte jag skulle fira honom riktigt och inte tänka på att jobba dagen efter så hon gav mig ledigt men tyckte det var bra att jag ville ta det passet så hon ändra det till tors :D
Bra va?
Är tydligen ganska omtyckt på jobbet enligt grannen.
Det är ju alltid härligt att höra.

Den mäklaren som jag ska jobba med på torsdag har jag jobbat med 3 gånger tidigare och är tydligen nöjd med hur jag jobbar :D

Nåja nog om mig.
Ska se till att babe får en riktig härlig födelsedag.
Hahah han får göra samma sak när jag fyller 20 sen i feb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0