Bed time

Vi åkte aldrig på bion. Får göra det en annan helg eller jag ska ju till sjukhuset på tis och då skulle ju jag få biobiljetter man kanske ska ta och se en film den kvällen eller om man ska hålla ut till helgen.
Vi får se hur det slutar :)

Nu ska jag borsta gaddarna och sen göra mig klar för sängen.
I morgon har jag inget planerat, jag tar dagen som den kommer ska kanske inleda den med en låååång härlig sovmorgon och sen ett bad? Hmmm visst låter det skönt :)?
Kanske ska ta tag och leka hemmafru för en gångs skull.
Hahaha jag passar ju som handen i handsken för den rollen så.
(NOT)

Nåja hihi. Me as a housewife I don´t think so!!!
Nej nu måste jag rusa hörs kanske om ett tag igen. Är inte ett dugg trött så jag lär inte somna på ett bra tag.

Puss å länge bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0