Bio

Ah morgon måste jag upp tidigt för at få åka med babe in till sjukhuset. Så efter mötet blir det biobiljetter då tycker jag att vi ska åka ner och se bio på kvällen sen :D
Han vill ju se Salt och den vill jag med så. Ska nog försöka få med honom man kanske vill hitta på något annat till helgen menar jag :D

Ah annars så sitter jag i sängen nu och kollar på sex ed på 3:an är så jäkla kul att se. Inte för att det är intressant jag sitter bara och garvar åt allt :D
bra va??

Ska nog smita till köket och ta lite te får inte dricka det i morgon innan mötet, inte kaffe eller cola heller. Suck!
Nåja hörs sen sötnosar <3
Kör på en bild vid fönstret asså ögonen blir ju så himla fina. Har ju blåa ögon i vanliga fall men inte så där ljusa sen kan jag ha lite grönt också men det syns inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0