Feber

Känner mig fortfarande sådär men har sovit hela dagen och det behövdes kan jag säga eftersom jga sov ingenting inatt.
Nu sitter jag iallafall i varagsrummet och kollar tv med babe :)
Blir till stan i morgon och skriva under papperna.
Annars händer nog inte.

Fick en förfrågan om jag kunde ta ett pass på söndag också men då vet vi ju inte hur det blir på lördag om vi ska festa till det eller inte eftersom J fyller år då. Det skulle ju vara kul.
Och då kan nog inte J skjussa mig till visningen om vi är bakfulla jag tycker inte är speciellt kul och stå och försöka vara trevlig när man mår skit.Hihi :D

Ja en liten uppdatering blev det iallafall blir nog en till innan läggdags.
Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0