Gick jätte bra

Det var jätte kul idag :D Tyvärr så fattades en mäklare som låg sjuk. Och hansom jag var med idag var också lite krasslig så jag kommer säkert ligga snart själv igen as förkyld.
Nåja men det gick iallafall bra som sagt och det gick så fort. Var ju visserligen en timmes jobb men det kändes som en halvtimme bara.

Har varit en sväng och handlat med babe och käkat nu ligger vi i soffan och snart på väg att somna.
Hahaha hur ska detta gå är så jävla trött så kommer säkert somna på dansgolvet ikväll.
Kul det skulle se ut då.
Nej ska kolla vad jag ska ha på mig ikväll inte lätt det där.
Jag blir så trött på min garderob så lättt.
Ah men uppdaterar med innan jag drar över till Bea :)

Puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman

OM du vill hindra från förkylning så gå in på hälsokostbutiken och köp ESPIRITOX om du känner dej förkyld så är du bra på MINST tre dagar!! Jag köpte det när jag var förkyld för ett tag sen och det funkade!!!

kramis

Mamma

2010-09-04 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0