Good luck Chuck

Sitter nu uppkrupen i soffan och kollar på filmen good luck chuck hahaha den filmen är den bästa :D
Har städat klart nu men måste få hjälp av baba att ta ner bänken men han orkar inte just nu så får ta det i morgon :(
Nåja det är otroligt snyggt nu iallafall är super nöjd nu längtar jag till nästa löning så jag kan handla lite fina saker som ett stort palmträd att ha här inne i vardasrummet och sen ett i sovrummet.
Sen så funderar på jag på att köpa ett sjuhelvetes stort pussel som jag sen gör till en tavla :D
Kommer bli as snyggt...eller vad tycker ni om detta motiv???

Kommentarer
Postat av: Nilskaja

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2012-02-28 @ 09:13:42
URL: http://nilskaja.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0