Good or bad??

Asså jag tyckte filmen var helt ok J var lite skeptisk däremot.
Men men jag kan säga så här till er som inte sett den det kan vara lite småsegt i början men sedan under resten av filmen händer det grejjer hela tiden
Men fy fan vad osköna stolar dom har det är ju så fruktansvärt trångt. Jag fick sitta med benen upp i vädret nästan för att det gjorde ont i höften för mycket att sitta så som jag gjorde

Buhu stackars mig!
Nej men nu snart blir det dags för sängen ska ta ut min sovmorgon i morgon.
Just ja på torsdag ska jag ju på möte med cvl och höra lite om skolor om jag ska börja plugga igen.
Är inte alls sugen ändå just nu efter att ha kännt efter lite.

Nåja jag kanske ändrar mig när jag snackat med dom Vem vet?
Nej hörrni nu ska jag borsta gaddarna och göra mig redo för sängen.

Puss och god natt på er Så hörs vi mer i morgon då hoppas jag att jag får ett telefonsamtal av en viss firma som kommer med en present till en viss person


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0