Hel dag på stan

Jävla handledare som inte kunde ta emot mig på Af "jag har inte tid med dig just nu" Det var den enda jag fick i svar.
Hon behövde ju bara fylla i ett jävla papper.
Jag kunde ju ha väntat tills hon var klar med det där mötet. Men icke.
Snacka om otrevlig!

Så nu måste jag mejla min handledare på cvl också och säga att jag inte kunde komma idag heller men då kan jag lika gärna säga att det är hon på Af´s fel. Hahaha!

Men det blev ändå en heldag med Bea på stan :D Nu har har iallafall hittat det jag ska ha. Så nu när löningen kommer då jävla ska jag handla.
Hittade mitt läppstift som jag ska ha inne på Make up store.
Hittade ett jätte sött rosa läppstift som passade mig bra :)
Sen ska jag ha lite andra saker också.

Lääääängtar!
Såg att jag fått visingsbeskeden nu men måste logga in på babe´s dator för kunde inte öppna filen med denna skit datorn.
Sen måste jag nu ta bort allt jag har på denna också för nu har min kära lilla dator kommit tillbaka :D
Så babe ska hämta upp mig om kanske en timme så det blir precis efter han slutat.

Wiiiie!!!
Just ja träffade på lilla Helena också på stan hihi stod och snackade med henne en bra stund :D
Trevligt trevligt!
Hon blir ju antagligen med på lördag och försöker få med Bea också :D Du ska med gumman ;)

Ja nej det är väl lika bra jag sätter igång och rensar ur datan då så får jag logga in mig på babe´s istället.

Puss så länge:love:

Ps... Bilder från stan kommer upp sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0