Hemma igen

Så nu har vi kommit hem igen. Vi var en sväng till J´s mamma också så jag kunde ge evert kläderna :D Fanns iallafall lite som passade, så det var skönt att bli av med lite.
Vi stannade vid kenz och käkade. Jag kom ju på bara att jag helst inte ska käka sallad nu kvällen innan sjukhuset i morgon. Men men det var inte mycket jag fick i mig ändå för fick världens magsmärtor igen så det blev inte mycket mat som kom in. Dessutom så håller det väl inte sig tills i morgon heller.

Ah men hur som helst blv vi kvar ett bra tag och babbsan tog en promenad med katterna också. Trevligt trevlig :D Alltid lika kul att komma dit och hälsa på :D

Ja nu ska jag iväg och duscha så man inte luktar skit i morgon.
Och om jag får biobiljetterna i morgon efter testet så ska jag och babe gå på bio på kvällen sen.
Funderar om vi ska ta och se " Salt"
Lutar mot det. Men det tar vi i morgon.

Ska sticka nu. Puss så länge :D

Kommentarer
Postat av: Mikailkatarina

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-04-28 @ 11:35:39
URL: http://mikailkatarina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0