Host host

Wow vilken undersökning :O Och tog tid gjorde det. Var ju där redan vid 8 men jag gick runt och kolla lite för att fördriva tiden. Sen tröttnade jag vid 20 över och testade ringa på klockan. Och dom släppte in mig tidigare.
Skönt
Ah sen så gjorde dom alla test och blodprov och det och sen fick jag och blåsa hur mycket som helst i olika rör och sånt.
På ett blåsprov så skulle jag andas in något som skulle irritera luftvägarna och man skulle börja med en liten dos först och sen mer men jag fick tydligen inte det eftersom jag var ganska känslig i luftvägarna och då hade jag rätt angående rök lukt att jag inte tål det så bra.
Nu vet jag varför.

Sen tog jag en promenix ner till stan för att sen vidare ta bussen hem Tog mig friheten att köpa med en cola hem det är ju as varmt ute ju Lite skillnad från i morse.
Då var det fan kallt.

Ja nu ska jag bara slöa tror jag.
Ta lite lunch också

Vi hörs snart igen
Och två biobiljetter fick jag med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0