Iiiiiih

Jaha nu ska jag börja plugga också fast distans
Gick dit och tänkte detta kommer inte sluta bra. Men jag kom in till Kristina och pratade ut och hon var världens gulligaste människa. Hon fatta precis vad jag sa. Kom inte med dumma kommentarer om hur dum jag är som hoppa av gymnasiet.

Men nu ska jag iallafall plugga distans olika grundämnen som no,sv,ma, eng.
Och jag skulle börja med No det var det jag hade lättast med i skolan och då höll hon med mig
Så ja har på mig 9 veckor att avsluta kursen sen får jag välja något annat som matte eller engelska.
MEN eftersom jag är så pass gammal som jag är så har jag bara lite mer än ett hal år att plugga upp detta eller ah dom kurserna jag vill plugga.

Sen måste jag vända mig till komvux. Och då finns det en utbildning inom handel och försäljning och jag kan plugga distans där med
Wiiiiiiiiiiiiieeeeee!!!!

Åh är så lycklig nu

Nu ska jag ta mig en macka och bara njuuuuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0