Känns lite bättre

Känns lite bättre nu men har ganska ont i skallen istället. Men får knapra värktabletter igen.
Vad händer ikväll då kära läsare här händer det nog inte så mycket :) Blir kanske att ta det lugnt.
Ska höra med Bea vad dom har för sig :D
Får se vad dom säger .

Nu har jag iallafall beställt hem j´s present han fick veta eftersom jag hade ingen aning on skiten var bra eller inte men så tog jag och beställde hem en den visade sig vara bättre än dom andra jag valt. Så det var ju skönt hade ju hellre velat köpa det han VERKLIGEN vill ha men jag har en dyr pojkvän :D
Hihi!

Så nu ska den komma om tre arbetsdagar :D Men han får inte öppna den förän han fyller år :D
Bra va!
Nu ska jag hjälpa honom att klippa sig han har för långt hår tycker han. Tsss tycker inte jag. Men men han behöver hjälp i allafall.

Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0