Lördag

Fan vad jag längtar till lördag nu alltså det är osäkert om det blir go kart men festa ska vi göra iallafall och som vi ska festa :D
Får se om Bea hänger på är ju kul med tjejsällskap :D Sen vet jag ju inte om det redan finns många tjejer med på festen eller inte.

Helena blir med iallafall om hon inte ändrar sig måste kolla upp det :D
Men får se sen hur jag jobbar också om jag jobbar lördagen och anna kommer upp på fredag tror jag inte det går kanske om jag jobbar söndag och om det är lite mer åt eftermiddagen så kanske jag kan jobba det beror helt på vart det är också.

Men det löser vi i morgon då schemat kommer :D Men först in till stan och fixa papper ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0