Me right now

Sitter och kollar på simpsons just nu på tv, väntar på att babe ska sluta
Sen ikväll ska jag över till Bea och kolla film Det blir romanikfilmer ikväll hihi inget för babe men kan inte vara ute så länge måste hem ska upp tidigt i morgon.

Ska till lunda igen på konbana tror jag.Var där i våras med babe och marcus men då var det fan helt värdelöst.
Så hoppas på bättre i morgon annars åker vi hem igen.
Sen på kvällen ska jag till bea igen och på brudkväll hemma hos henne dricka lite och bara ha kul några timmar. Dom ska dra ut sen men har inte råd med något sånt nu jag
Hehe är väl lika bra jag som börjar få baksmälla nu när jag dricker.
Usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0