Natt bloggning

Ligger här i sängen och kan som vanligt inte sova. Babe har ju somnat för länge sedan.
Tog kaffe för några timmar sedan så kan bero på det.
Sitter och pratar med min lilla syster på FB nu har hon också skaffat blogg hihi :D
Lite små kul faktiskt.

Taps går på tv 4+ så ligger och väntar på att dörren ska öppnad lite mystiskt :D
Hahahaha!
Ah tydligen har aliansen vunnit eller jag vet inte om dom har gjort det än men många är förbannade och jag fattar nada eller seriöst jag orkar inte bry mig.

Någon vinner väl.
Får se hur många kommentarer man får sen när folk inser att jag inte röstat :D
Kommer väl bli " din röst kunde ha ändrat det och det" bla bla bla....
Åh vad du är dum som inte röstade.

Nåja ni får tycka vad ni vill....får väl rösta om 4 år isåfall.

Nej ska kolla runt lite här och sen fortsätta kolla på Taps ;)

Puss så länge :):love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0