Natti

Så nu måste jag lägga mig babe ligger och gnäller om att han ska upp och jobba i morgon :D
Hahah jag ska också upp tidigt.

Satt och snackade med min kära syster en timme :D hon försökte förklara för mig hur man fixar headern in på bloggen. Hon satt samtidigt och fick svar av hennes kille haha det hela slutade med att det inte funka och vi blev kallade två dumma blondiner ;)

Hahah vadå rå??? Det är ju snyggt med blondt hår det kan ju inte vi rå för dessutom så kan man ju komma undan med mycket när man är blond :D
Det vet alla.
Hihi!

Din kommentar Maja så är svaret " nej jag röstade aldrig och har tidigare sagt att det var bara för att jag inte har någon riktig koll på alla partierna" jag menar det är ju inte 1 eller 2 precis.
Men vid nästa val kommer jag göra det helt säkert.
Anledningen till att jag skrev just det där inlägget var bara för att jag tycker alla får tycka vad dom vill men att det är fel att smutskasta dom som ni kanske inte är bra, nu säger ju jag att jag inte tycker om SD eller att jag tänker rösta på dom, det gäller alla partier även om t. ex rött hade vunnit så hade ju folk tyckt att man är dum som röstat på dom. Och tycker bara att man kan hålla inne vad man tycker och tänker för att slippa denna konflikt oh gnabb mellan vi svenskar.
Men kul att du tycker om bloggen ändå ;)

Så jag hoppas bara att allt blir bra och lugnt snart :) Vill inte höra mer om något val och gnabb om det heller :)
Så jag menar inget illa mot någon inget påhopp eller så vill bara att folk ska sluta klaga.
Vi kan inget ändra ändå.

Nog om det nu ska jag ta och sova iallafall eller ska nog se tv ett liiiiitet tag till sen ska jag försöka somna ;)

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0