Norrtälje

Har varit i norrtälje halva dagen. J´s pappa skulle få ställa corvetten i en lada hos en av J´s kusiner.
Så nu får den stå där till våren. Vi stannade också och käkade på en pizzeria som tydligen skulle ha dom godaste pizzorna :) Till J fick veta att dom hade bytt ägare och då var dom tydligen inte lika goda. Hahahaha!

Just ja min dator lagga ju totalt igår så vi fick lämna in den igen nu är det andra gången den pajjar.
MEN nu fick jag en låne dator och hahaha den vill jag ha kvar dom kan ta min så kan jag ta denna :D
Dessutom är den ganska snygg också.
Får se hur länge det dröjjer nu innan jag får tillbaka den.
Ikväll då vad händer då? Det var meningen att vi skulle gå på bio med Bea och marcus men dom kunde inte så vet ej om vi kommer gå själva jag har lust men aja får se hur pigga vi är. Annars så kommer vi nog bara ta det lugnt. Ah men så ser kvällen ut för mig just nu iallafall.
Vi får höras lite mer senare :)

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0